[Tajfutas] sportszülőnek lenni

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2020. Feb. 19., Sze, 18:08:49 CET

Biztos én szereztem régen az edzői oklevelem, de akkoriban volt pedagógia a
tantárgyak között :-) , (bár később a második diplomám szerzésekor még
néhány órát ehhez hozzátettem, de be kell látnunk a pedagógus nem az
óraszámtól függ).  Egyéb iránt a cikk a valós problémák feszegetése mellett
azért erősen demagóg...
Andor

ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr.
19., Sze, 11:31):