[Tajfutas] 2020-as Térképfórum 1

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 18., K, 11:55:27 CET

Köszönöm Ábel,

Egyben kiegészítem a küldött anyagodat Tóth Esztertől (köszönet neki is)
kapott OCAD9 állománnyal. A Térképfórumon tapasztaltam, hogy jó páran
még a 9-s verzióval dolgozunk.

Én már tettem egy próbanyomtatást Epson DX8450 tintasugaras nyomtatómon
(ajándékba vagy munkám fejébe kaptam 2009 tájékán a Diáktájfutás
programhoz). Nem rossz, de nem kerülne be a minősített listába.

Hajrá, te is végezz próbanyomtatásokat! Küld el az anyagot az általad
preferált nyomdába!

2020.02.18. 11:01 keltezéssel, Hegedüs Ábel írta:
> Ezzel a PDF-el minden rendező felkeresheti a nyomdáját egy próbanyomat
> erejéig és összevetheti az IOF által küldött lázeres lappal. A
> szövetségben lehetnek a ki nem osztott példányok.
Name: PrintTestSheet_ver20190412_ocd9.ocd
Type: application/octet-stream