[Tajfutas] OB-k 1970-1999 ig rendezők és térképek

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Feb. 8., Szo, 22:41:09 CET

Sziasztok!Bizonyára tudjátok, hogy feldolgoztam az Országos Bajnokságokat 1970-99-ig.http://tajfutas.szieberth.hu/ob      (többeknek csak bemásolva és nem rákattintva nyílt meg)Bő 2 hete kiegészült azzal, hogy minden rendező adatot a OB fejlécénél feltüntettem.Ki volt a rendező Elnök-Pályakitűző-Ell.bíró. Valamint a verseny idejét és helyét.Minden adat felkerült ami rendelkezésemre állt. Aki látja, hogy hiányos vagy van írásos infója bármiről, azt kérem írja meg nekem.Tegnaptól a verseny térképei is ott találhatók az eredmények mellet. Ott találhatjátok :adott OB "egyéni" eredményénél a kategória mellet jobb oldalt "[pálya]" elnevezésre kattintva.Természetesen csak azok amelyeket Tőletek megkaptam-összekunyeráltam. Mindenkinek köszönet, ha csak 1-el is, de segítette ezt az archiváló munkát.Azoknak még nagyobb köszönet, aki megőrizték az összeset és ezt a rendelkezésemre bocsájtották. Kb 150 sporttársunk segítette ezt a versenytérkép gyűjteményt.Minden győztes-szakaszgyőztesnek be van rajzolva a pályája, ha Tőle megkaptam és be is rajzolta. Volt aki elfelejtette, hiába adta azt a térképét is oda, ha nem volt rajta az útvonala.Többektől még várom a térképeket, van aki már hosszú ideje ígéri. Volt aki megtagadta, de ez egyszeri eset volt. Inkább sajnos a szemétben végezték az évek során.Ha megnézitek láthatjátok hogy most csak  1970-1993 -ig vannak a térképek feltéve és ebben az időszakban is hiányzik még OVB és ONEB térképei. Szeretném hinni, hogy lesz időm és akkor 2 héten belül az is megtekinthető lesz. 1993-tól 1999-g időszak feldolgozása nagyobb falat, de igyekezni fogok vele.Remélem, hogy e sorok olvasásakor és az elkészült munka láttán azok is segítenek, akik eddig nem tették meg. Főleg számítok azokra akik abban az időszakban újonc-serdülő-ifiben versenyeztek. Könnyebb volt megszereznem az 1970 éveknek a térképeit, mint ennek az időszaknak a versenytérképeit.Természetesen a rengeteg pálya hiányzik. Ami nincs meg (és ezt látjátok) és Nektek meg van, kérlek küldjetek scannelést 300 dpi-ben akár több részletben.Azt is látom, bár elkezdtük a hibák kijavítását még számtalan maradt benne.....folymatosan javítom(juk).Külön köszönet 2 legnagyobb fiamnak (Ádám-Edvin), nélkülük ez nem valósulhatna meg.Szieberth Péter (PVM)