[Tajfutas] ISSprOM2019 jelkulcs értelmezése

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2020. Feb. 8., Szo, 08:30:41 CET

Üdv!
3Sz versenyeken, már 10 éve is lehetett találkozni olyan térképpel, amin mondjuk a panelházak közti parkolók és kis utcák sötétbarnával vannak jelölve forgalmi okokból, míg a járdák a megszokott barnával. A kétféle barna használatára már akkor is volt lehetőség. Igaz az Urban és non-urban barna nem erre lett kitalálva. Egy pár éve az igazán forgalmas, vagyis veszélyes utakra lila sraffot vagy inkább a ferde négyzethálós pinklila felület jelet is használják egyesek, bár sokszor ez sem elég figyelem felkeltő :-)
Iskolai vagy azok környékén lévő térképeken akár 3 barna is előfordul például a salakos vagy murvás felületekre, bár a gyerekeket eleinte ez nem hatja meg, max a készítő saját megelégedését szolgálja, hisz mindent egyértelműen kíván ábrázolni, mert úgy könnyebb tanítani. Amelyik megragad, az meg elvárja, hogy pontos legyen, vagyis muszáj igényeskedni....

Összességében szerintem csak az történt, hogy a jelkulcs megpróbálja követni a gyakorlatot, már, ha külföldön is hasonló megoldásra jutottak a térképkészítők...

Béke
Oszi