[Tajfutas] ISSprOM2019 jelkulcs értelmezése

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 6., Cs, 00:43:42 CET

Sziasztok,

Késztettem egy összehasonlító térképanyagot. Tanulmányt.

A térkép fórum itt van a nyakunkon, de bizonytalan, hogy fel tudok-e rá
utazni.

Volt egy régi munkán 2008-évi, ami ISSOM 2007-ben rajzolódott és van
kettő másik ami már az új ISSprOM2019 jelkulcs segítségével lett
készítve. Itt van a terület élőben
<https://www.google.hu/maps/@46.3578355,17.7939247,3a,75y,281.48h,78.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRuZRrkbkTaBO3SBaHQvidQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu>.
Felismered?

A 2. 3. térképen azt boncolgatnám, hogy a kétféle barnát az aszfalt
felületekre hogyan alkalmazzuk. A 2-n a sötétebbet mindenhol ahol autó
közlekedés van (út, parkoló, beálló) vagy egy jóval szűkítettebb körben,
a 3. rajzom csak ott ahol a pálya veszélyes, kifejezetten nagy forgalmú
utakat keresztez?

Törekedjnk arra, hogy térképünk minél világosbarnább maradjon?

Mellékeleve a térkép PDF-ben és OCAD9 verzióban, hogy bárki kifesthesse
az elképzelése szerinti ábrázolást.

Felüljáró jelét is kérdezném, hogy jól ábrázolja-e a térkép?

Nagyan szívesen becsatlakoznék egy külön térképészeti problémákkal
foglalkozó levelező listába, ha van vagy lesz,

Más: jártam vagy 5 év után a BMTFSZ irodájában. Van ott egy vitrines
szekrény. Belenéztem az üvegen keresztül. Minden mozdulatlan. Láttam ott
egy 2007 évi Hungária Kupa sárga pólót amit egy N60-s induló várhat,
Alatta lévő polcon egy nagy kék zsákból (olyan lengyel utazó árusok
korából maradt példány) kikandikálnak a 2011 évi Szenior VB zöld egyen
dzsekijei. Ábelre gondoltam egyből. A múzeumba egy-egy példányt átadni,
ha előkerülne a vitrin kulcsa. A többit pedig RR versenyen díjazásra
kellene felajánlani.