[Tajfutas] Szomorú hír

Attila bigmafa at gmail.com
2020. Dec. 24., Cs, 12:35:17 CET

Kedves Imre,

részvétem édesapád halála miatt.

Ő volt az, aki (újra) felfedeztette velem a tájfutást - a 90-es évek végén
a Kossuth egyetemen rátaláltam a DEAC tájfutó hirdetőtáblájára, s első
érdeklődésemre rögtön le is igazolt. :) Az első versenyemen (azt hiszem 2
nappal később) eltévedtem ahogy kell (a Nagyerdőben!!), már kerestek hogy
ugyan merre lehet az új fiú...  Mentségünkre(?) legyen mondva, hogy a
tapasztalatomnál jóval nagyobb volt az önbizalmam, így a "voltál már
versenyen?" kérdésre természetesen igennel feleltem, bár a versenyzői
múltam kimerült egy fekete-fehér fénymásolt térképen rendezett bakonyi
kedvcsináló edzőversenyben... A színes térképet kézbe kapva, az azon tollal
felrajzolt pályát egyszerűen nem láttam meg. Így a rajtkor (nehogy
beégessem magam a többiek előtt), magabiztosan bevetettem magam a sűrűbe,
amerre a többiek is mentek. Nem értettem, hogy miért nincs az én térképemen
pálya (volt, csak halványan, az izgalomban egyszerűen nem vettem észre),
azt hittem ez is a versenyzés része valahogy - tehát nekiláttam pontot
keresni..  :) Mire megtaláltam a pályát a térképen, természetesen fogalmam
sem volt merre vagyok...

 Nem voltunk nagy szakosztály (talán 4-5 igazolt versenyző, ebből 2-3-an ha
eljártunk versenyekre). Edzés mint olyan nem igazán volt már akkor, de
nekem nagyon sokat jelentett hogy 100%-ban tudta finanszírozni a
versenyeimet, amik életre szóló élményt jelentettek.

Isten nyugtassa.

Attila