[Tajfutas] TORUS Advent Calendar 2020

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 20., V, 19:22:28 CET

Sziasztok,

Ajánlom az edzők és a kellemes (idegölő) kikapcsolódásra vágyók
figyelmébe az MTFSZ oldalán is propagált TORUS Trail-O feladványokat.

https://www.tajfutas.hu/hirek/13-trail-o/1969-adventi-etempo-sorozat

Én a "B" kategóriába "neveztem" be, de egy kicsit megkésve -a mai napon-
kezdtem el megoldani a feladatokat.

Az eredménylistákban ezért még nem fogsz megtalálni, de ha le akarsz
győzni akkor ezen pontoknál kell jobban teljesítened.

Az első két napi pontértékemet elfelejtettem lejegyzetelni.

3-148, 4-326, 5-246, 6-309, 7-199, 8-99,

Mit láthatod van lemaradásom, de még egy kis bemelegítés és merészen
rákattintok a mai (20) napra.

Jó fejtörést mindenkinek.