[Tajfutas] 3SZ 2020 végeredmény

Attila Hidvégi hidveegi at gmail.com
2020. Dec. 15., K, 07:16:15 CET

Kedves Sporttársak!

Ebben a zaklatott évben szinte fel sem tűnt, hogy vége lett a 3SZ
szezonnak. Tegnap sikerült átadni a tavalyi év utolsó díjazottjának is a
jutalmat, így ma tiszta lappal tehetem fel a listára az idei eredményeket.
Mellékelve a korosztályos és az összesített eredmény.

Gratulálok a győzteseknek, köszönet a versenyek szervezőinek és nem utolsó
sorban a rettenthetetlen résztvevőknek. Az összetett eredmények itt is
olvashatók.

(helyezés  ... név ... korosztály ... részvételek száma ... Gerzson féle
szabály szerint "normált" pontszám)

1. Hegedűs Ágnes N70+ 9 786
2. Bíró Aletta N70+ 15 786
3. Jenővári Gabriella N5560 11 732
4. Szabó Zsuzsanna N65 20 731
5. Novotny Tiborné N65 14 617
6. Bacsó Piroska N5560 12 589
8. Fűrész Edit N35 8 571
7. Nagy Krisztina N40 6 562
9. Tokaji Mónika N40 7 475
10. Komár Béláné N70+ 5 429
11. Tóth Józsefné N65 18 425
12. Ebinger Mónika N50 5 412
1. Gondár Károly F55 19 923
2. Jankó Tamás F60 17 841
3. Jelinek István F75 23 746
4. Komoróczki András F65 23 743
5. Gombkötő Péter dr. F75 23 695
6. Molnár Gábor F70 8 668
7. Marton János F50 6 600
8. Nagy Gábor F75 24 584
9. Hodossy Béla F80 9 498
10. Zempléni András F60 12 462
11. Szalóki Rezső F65 22 458
12. Hunyadi József F80 9 455
13. Hunyadi Károly F75 15 452
14. Komjáti András F40 19 441
15. Vida István F70 19 431
16. Kéri Gerzson Ferenc F75 12 400
17. Jóni János F55 12 398
18. Albert Gáspár F45 14 397
19. Szepesi Imre F65 10 370
20. Nagy Albert F75 14 364
A legszorgalmasabb résztvevőknek felajánlott különdíjat *Fischer Mária *(21)
és *Orbán János* (25) nyerte el az idei 26 megrendezett verseny alapján.

Sajnos a lazarus nem minden Excel formátumot hajlandó kezelni, ezért
előfordulhat, hogy a csatolt fájl nem olvasható. Próbálom ellenőrizni és ha
én se tudom olvasni, akkor más formátumban újra küldeni (az ékezetes és
extra karaktereket tartalmazó fájlnévről már leszoktam ....). Az esetleges
panaszkodóknak elküldöm direktben, úgy biztosan olvasható marad.

   Üdvözlettel    Hidvégi Attila