[Tajfutas] Otthonfelújítási támogatás -Off

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 5., Szo, 14:23:01 CET

Sziasztok,

A Magyar Államkincstár oldalán olvasható az "Otthonfelújítási támogatás"
tájékoztatója
<http://www.allamkincstar.gov.hu/files/Lakoss%C3%A1gi%20%C3%BCgyfelek/Otthonfel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1si%20t%C3%A1mogat%C3%A1s/Otthonfelujitas_tajekoztato_honlap_20201202.pdf>.

A kormányrendelet
<http://www.allamkincstar.gov.hu/files/Lakoss%C3%A1gi%20%C3%BCgyfelek/Otthonfel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1si%20t%C3%A1mogat%C3%A1s/Otthonfelujitas_korm_rendelet.pdf>
pedig ezt a két pontot tartalmazza:

5. § A támogatás összege a számlával igazolt felújítási költségek 50%-a,
de legfeljebb 3 000 000 forint.

(3) A támogatás összegében az anyagköltség, illetve a vállalkozói díj
50-50%-os arányban szerepelhet.

A tájékoztatóban szereplő "Mekkora az igényelhető támogatás összege?"
címszó alatti példákat nem igazán értem, ezért telefonos segítséget
szeretnék kérni.

Kérem hívjon vagy írjon nekem az aki meg tudja magyarázni a bemutatott
példákat. (Gerzson is megnézheti, mert gondolom tiszta matematika az egész.)

Mintha az 1. példa magyarázata ellentétbe lenne a 2. példa magyarázatával.

Köszi és üdv,

Janó

+36 30-499-0095