[Tajfutas] KOB-VOB köszönet

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2020. Aug. 24., H, 23:08:12 CEST

Sziasztok!

Nem tudom, hogy a Veszprémi Honvéd névből a "Honvéd" mennyire volt jelen a
rendezvényen, de a tippem, hogy erősen.
Már a parkoltatásásnál egy bajszos Úr tisztelegve köszönte meg a
parkolásunkat!
Vagy így, vagy úgy de valahogy olyan érzésem volt, hogy minden katonás
rendben zajlott le ezen a hétvégén.
Köszönjük ezt a hétvégét!
Egy élmény volt!

Üdv!