[Tajfutas] KOB-VOB Képek

Barna Gergely gergohal0384 at gmail.com
2020. Aug. 24., H, 22:34:44 CEST

 Sziasztok!

Barna Gergely vagyok a SZVSE fotósa. Több száz képet lőttem a hétvégi OB-n
amiket szeretnék most veletek is megosztani.

*Az alábbi linken érhetitek el a
képeket: https://www.flickr.com/photos/185096301@N07/albums/72157715612678903
<https://www.flickr.com/photos/185096301@N07/albums/72157715612678903>*

Készült egy egyedülálló *360 fokos VR panoráma kép*em is, amit itt
tekinthettek meg:
 https://kuula.co/share/7MKVh?fs=1&vr=0&zoom=1&thumbs=1&chromeless=0&logo=0
<https://kuula.co/share/7MKVh?fs=1&vr=0&zoom=1&thumbs=1&chromeless=0&logo=0>

Ha nem akartok lemaradni legközelebbi képeimről sem, kövessétek a SZVSE
Facebook oldalát, *ahová leghamarabb kerülnek ki a legújabb képeim*:
https://www.facebook.com/szvsetajfutas

Nem csak fotózással, hanem drón technikával, térképészettel, de még
blogolással is foglalkozom. *Ha szeretnél többet megtudni rólam látogass el
blogomra:* https://minerktech.blog.hu/
Itt találhatsz egy egész cikksorozatot arról, *hogyan tudsz olyan képeket
lőni mint én*:
https://minerktech.blog.hu/2020/04/20/fotozas_kezdoknek_0_resz

Remélem tetszenek képeim, ha igen támogass annyival hogy dobsz egy Like-ot
a SZVSE Facebook oldalára.

Barna Gergely