[Tajfutas] KOB Selejtező és Döntő pályák a RG-en

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Aug. 24., H, 09:07:00 CEST

Sziasztok!

Elismerésem, és köszönet *Tóth Tamás*nak, aki bevállalta azt a feladatot,
hogy a verseny rendezőjének pár kattintással csak az Ádám által leírt, 3 a
térképhez és egy az SI-hez kapcsolódó fájlt kell előállítania, a többit
Tamás intézi, és hipp-hopp fent van a RouteGadget (útvonaltár)-ban a
verseny.
*Érdemes* ezeket a térképes fájlokat *a verseny előtt elkészíteni*, sőt el
is küldeni Tamásnak, én a nyomtatófájlokkal együtt ezt is elkészítem.
Értelemszerűen az eredményt is tartalmazó XML fájl csak a verseny után
készíthető és küldhető el, de akár rögtön, amint véglegesek az erdemények.
Így, mire hazaérnek a résztvevők, már nézegethetik is az RG-ben.
Szintén érdemes berajzolni, feltölteni útvonaladat, biztos téged is érdekel
a többiek merre mentek, és őket is Te merre jártál. A RouteGadget
webináriumhoz kapcsolódóan *Molnár Gábor készített 3 kis videót *(köszönet
érte), hogy kell az útvonalad az RG-be feljuttatni, *érdemes megnézni:*
1 RG kezi rajz - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=GRpz0deO_jc&feature=share&fbclid=IwAR2LPF1uJLw79vxsWYYxYwypqNKkfPGKIGmYCyHQ16tR1_jiH5yAXECsQlA>
2 RG gpx feltoltes - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=TSlNu7qcF0k&feature=share&fbclid=IwAR1FoZfjiDpChZZUx7KGweMxNoiiwFrhqS4sVP8qpZlqUWkzIOaUXH3LvxU>