[Tajfutas] PurplePen Webinárium

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 20., Cs, 00:43:29 CEST

Sziasztok,

Egy kivételével minden előadáson jelen voltam. A tapasztalatom az, hogy
az előadok felkészültek, összerendezettek, érthetők és megérhetők az
előadásaik. A PurplePen alkalmazást a profi versenybírókon kívül ajánlom
az edzők figyelmébe is. Egy-egy életkoruknak megfelelő pálya
megtervezése kapcsán megismerik a programot és szimbol táblázatot benne
a jelekkel.

Nem is kellett a kérdésemet feltenni, mert az előadás soron választ
kaptam rá.

Így most már tudom, hogy a pályákhoz a kategóriákat Az" Új Pálya"
panelen kell bejelölni a párbeszédablak közepén lévő négyzetbe,
vesszővel elválasztva őket. Lásd. melléklet 1

Érdekes volt számomra az idő és térképrajt háromféle jelölése.

1. A térképfelvétel az időrajt vonalán történik

2, térképfelvétel útközben az időtajt és térképrajt között

3. térkép felvétele a térképrajtban (nem ajánlott a használata, /mondom
én/)) lásd, melléklet 2

Gyertek minél többen, lehet késni, korábban távozni és csak hallgatni
vagy néha kérdéseket feltenni, helyreigazítani, kisegíteni az előadót stb,

Üdv,

Janó, most jöhet az elsajátítás időszaka