[Tajfutas] rajtkarantén - minek? és Fifinek

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Aug. 19., Sze, 23:20:23 CEST

Kedves Miki,

   ezzel semmi gondom nem lenne, mert egy szabályosan sorsolt rajtlista alapján indulnak a világversenyeken, de itt – ha alaposan elolvasnád végre a bejelentést – már ez sem volt rendben.

   Az Általad említett válogatott versenyző nem vár 6 percet az utána induló lényegesen gyengébb ( III.osztályú) versenyzőre, hogy azt győzelemre segítse, s Ő maga még dobogóra se kerüljön.

  Úgyhogy ez a hasonlatod, bár nagyon igyekeztél, de az ügy ismeretének hiánya miatt nem értelmezhető erre a sportszerűtlen bevárásra.

   A szabályosan rendezett versenyen, szabályosan versenyző válogatottakra én magam is büszke vagyok, mivel tudom milyen, hiszen 11 évig magam is válogatott voltam.

   Az Eger Kupa nem szabályosan rendezett volt, s nem szabályosan versenyző futók állhattak a dobogóra.

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

T +36 36 312-701