[Tajfutas] Tipo kupa és a medvék

Tipo Info info at tipotke.hu
2020. Aug. 17., H, 22:17:23 CEST

Sziasztok!

Péntek reggel kezdjük a felvezetést, majd szombat reggel visszük ki az SI-t a pontokra. A felvezetők a teljes verseny területet bejárják, így, ha medve van a terepen azt minden bizonnyal felfedezzük a verseny kezdetéig. Ha nem jött be minden felvezető, akkor tudjuk mi történt vele! :)

Üdv,
Tipo kupa rendezők