[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2020. Aug. 14., P, 20:11:45 CEST

Kedves Sün!
Függetlenül attól, hogy kinek van igaza EOB ügyben, sőt még attól is
függetlenül, hogy a köztetek folyó vitában kinek van több igaza, nem
hiszem, hogy az általad egyébként okkal nagyra tartott kultúrkörben
elfogadott ez a szinte már fölényes, de mindenképpen kioktató stílus, amit
te itt már nem először viszel. Sok baj van ebben az országban, van néhány
ebben a sportágban is, de a te itt előadott "jótanácsaid" ebben minket
aligha segítenek.
Da, ha már: ennek a sportágnak amióta én figyelem mindig odaadó, jószándékú
tenni akaró elnöksége volt, kinek jobban sikerült, kinek kevésbé, de azok
az inszinuációk, amik itt a listán őket érik (most már nem csak, sőt nem is
elsősorban Sünnek írom), egyszerűen méltánytalanok.
Avval egyetértek, hogy szükség volna egy széleskörű brainstormingra a
munkamódszer javítása érdekében.
Üdvözlettel
Lux Iván

Sandor Talas <sandor.talas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 14., P,