[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 23:17:01 CEST

Sajnos, csak ismétléseket olvasok, és nem értem: komolyan gondolod, hogy
valakinek a feldobott ötletét egy elnökségi tagnak kell kidolgozni?
Szerinted ez nem nonszensz? Ha valaki valamit komolyan gondol, akkor
foglalkozzon vele mélyebben, gondolkozzon a megvalósításának módjáról
lehetőségéről, és terjessze be! Ha jó ötlet, és jól előkészítette, akkor
meg fogja szavazni az elnökség-mert hogy nekik az a dolguk!
K.O.

Sandor Talas <sandor.talas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 13.,
Cs, 22:30):