[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 21:43:38 CEST

Szia Fifi,
Én nagyon szeretem az éjszakai tájfutást, még több éjszakai versenyt
lehetne szerintem rendezni. Ha benne lennék a bizottságban, aki az ÉOB
sorsáról szavaz, akkor hagyománytiszteletből és érzelmi alapon ez az
egyetlen nem IOF versenyszám, aminek a megtartására szavaznék az OB-k
sorában. De ez ugye nem bizottság itt, csak egy véleménynyilvánító fórum...
Zka

Ps. Szpíkerként nincs unalmasabb, mint egy ÉOB, nem is kellene oda.
Élvezzük az éjszaka csendjét. Jó éjt!

Honfi Gabor <honfig at szuperinfo.hu> (időpont: 2020. aug. 13., Cs, 20:44) ezt

Sent from Gmail Mobile