[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2020. Aug. 13., Cs, 21:40:31 CEST

Szia Bence !

Egyszer végig csináltam a Veszprém-megyei hármas versenyt egy nap. Aztán következő évben kihagytam a váltót.

A következő alkalommal pedig már az éjszakaira sem maradtam ott.

Lehet, hogy költség hatékony, de élettanilag nem helyes.

Egy bizonyos kort követően már kétszer sem szeretünk futni egy nap.

És ez a kor nem a versenyszabályzat szerinti 70 év a KOB esetében, hanem egyénenként változó,

általában jóval hamarabb, esetenként már 60 év alatt eljön.

A bioritmusunkat nem az éjszakai futás borítja fel, hanem az egymást egy nap alatt követő több futás.

A versenyen történő indulást ne tekintsük edzőtábornak, ahol természetes a napi több edzés, persze nem a szenioroknak.

Egy időben az éjszakai OB rendezését nem másik OB-vel tették össze a Verseny Bizottság tagjai.

Szombat éjszakai, másnap pedig egy kupaverseny, amin aki akart, ott maradt, aki nem, az hazament az OB után éjszaka.

(Előző levelem nem volt hosszú, Miki mégis csak az elejét olvasta el, és arra reagált.)

Üdvözlettel:

Tóth Karesz