[Tajfutas] Bajnoki érmek

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 20:40:02 CEST

Sziasztok!

Szó sem volt arról, hogy minden érem egyforma legyen éveken keresztül.
A javaslat az adattartalomra vonatkozik és a mennyiségre.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>