[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 20:10:37 CEST

Sziasztok,
Sokadjára olvasom, hogy “komoly OB”. Szerintem az IOF világversenyek
versenyszámaiból kellene csak OB-t rendezni, de abból viszont mindből. A
többivel ne terheljük az élversenyzőket és a klubokat. Én nagyon kedvelem
az éjszakai tájfutást, magam is voltam ÉOB elnöke, de ennek ellenére nem
tartom “komoly OB”-nak, szép magyar hagyomány és egy nagyon jó móka! Na
kövezzetek meg..:)
Zka

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> (időpont: 2020. aug. 13., Cs, 16:17) ezt