[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 00:16:32 CEST

Profi sportban az rendeli a nótát, aki fizeti a prímást - és nem feltétlenül fogja megvitatni a zenészekkel, hogy mi lesz a műsor.

Amatőr sportban, ahol a “zenészek” fizetnek azért, hogy játszhassanak, talán érdemes az elnökségnek és a bizottságoknak meghallgatni a véleményeket, és akár elmagyarázni azt is népnek, hogy miért döntöttek egy-egy versenyzőket érintő kérdésben úgy ahogy.

Nehogy a végén elfogyjon a nép, pedig lenne még néhány remek sportágfejlesztési ötlete az elnökségnek az elefántcsonttoronyban.

S.