[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2020. Aug. 12., Sze, 14:12:09 CEST

Szia Miki!
Tudod hogy ritkán írok............nem értek veled egyet.....Honfinak igaza ven.....sajnos  az ÉOB-t (akárkik) ledegradálták!!! nekem kellene indulni az EOVB-n........77 évesen hogyan várja valaki hgy éjjel jól fussak?Szóval valahol a vezérkarban (Sajnos máshol is) íróasztal mellett döntenek...........nem ártana az egyszerű Emberi gondolkodást VISSZAHOZNI!!
lujipap