[Tajfutas] fizetni kell

Imre Urban urbimre at gmail.com
2020. Aug. 9., V, 21:18:21 CEST

Sziasztok!
" *Az erdőgazdálkodó vagy az erdő tulajdonosa rendelkezhet-e úgy, hogy az
erdő látogatója csak a kijelölt turista utakat használhatja, azokról nem
térhet le?  *"
*Tovább "szemezgetve"* a rendelkezésben (törvény) erre is választ kapunk.
91. §
...tűrni köteles, kivéve, ha
*a)* más jogszabály (pl.: természetvédelmi törvény) azt korlátozza, vagy
*b)* az arra jogosult a látogatás korlátozását az e törvényben foglaltak
alapján elrendelte.
*stb. a jogtárban meg lehet nézni a törvényt.* http://www.njt.hu/
Evt. *94. §* (1) Az erdőgazdálkodó *átmenetileg korlátozhatja *és
feltételhez kötheti az erdő egyes részeinek látogatását, amennyiben az
ott-tartózkodás

*a)* életet vagy testi épséget veszélyezteti, vagy

*b)* az egyes erdőgazdálkodási munkák végzését veszélyezteti vagy
akadályozza.
(2) A vadászat időtartamára a vadászatra jogosult az erdőgazdálkodó
hozzájárulásával átmenetileg korlátozhatja az erdő egyes részeinek a
látogatását
stb...
*96. §* Az erdő látogatásának korlátozását a helyben szokásos módon kell
kihirdetni, valamint figyelmeztető táblák kihelyezésével gondoskodni kell a
megfelelő tájékoztatásról.

Üdvözlettel: