[Tajfutas] =?UTF-8?Q?_H=C3=A9tf=C5=91n_H=C3=A9tkor_?==?UTF-8?Q?szakmai_webin=C3=A1riu?=m

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2020. Aug. 7., P, 11:35:05 CEST

Sziasztok, apró kiegészítés vagyis inkább +infó:

A szerb szövetség is elkezdte a kiadott térképeinek adatbázisát felépíteni, még nem teljes tartalommal... Leválogatni csak kiadási érvre lehet egyelőre, és általában a terepen használt térképek szkennelését láthatjuk, általában önkéntesek által feltöltve.

https://oris.orijentiring.rs/karte.php?god=2020

KB

Dr. Kovács Béla
 adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                  http://lazarus.elte.hu