[Tajfutas] Pótszimból, zöld-ség!

Kovács Gábor borea at is.hu
2020. Aug. 7., P, 10:45:28 CEST

Sziasztok!

A Nógrád Nagydíjon évek óta rontott nyomatok, régi rajtlisták, eredménylisták, huszonéves régi térképek stb. hátoldalára nyomtatjuk a pótszimbólt.
Környezettudatosan és olcsón ;- )

A pótszimbollal a legnagyobb probléma a celluxozással van. Az összeceluxozott papír sehová se dobható, csak a kommunális vegyesbe, mert nem szelektálható.
Egyébként sem praktikus, mert némi izzadság után már nem is lehet olvasni, rosszabb esetben könnyen le is szakad, nagyobb versenyeken kis túlzással “tele van” az erdő leesett pótszimbolokkal, amiket jó esetben a bontók megtalálnak és összeszednek, de amit nem az effektíve környezetszennyező.

A szimboltartó a legolcsóbb tájfutó felszerelés, aki pótszimbolt akar vinni, használjon tartót!

Kovács Gábor