[Tajfutas] Pótszimból, zöld-ség!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Aug. 6., Cs, 23:26:57 CEST

Sziasztok!

Ez a megoldás egyik MTFSZ-es útmutatóban sem szerepelt, tudtommal a
Dunántúl Kupa rendezősége találta ki, és onnan kezdték el másolni a többiek.

Nekem fair-play jellegű problémám is van vele: túlságosan előre
tanulmányozhatók a pályák pontjai, és akinek épp nincs lehetősége
nyomtatni, az hátrányba kerül másokhoz képest.

Remélem a Szpari Kupával megszakad a sorozat, a KOB idejére meg már el
is felejtjük ezt a módszert.

Mivel a statisztika szerint 6 évente sikerül egy OB-szintű versenyen is
bebukni azzal, hogy egy utolsó pillanatos változtatás miatt rossz
pótszimbólt kapnak a versenyzők (ÉOB 2006, HOB 2012, Hungária Kupa
2018), én még azt az eretnek gondolatot is felvetném, hogy generálisan
is elfelejthetnénk a pótszimbólt. Az teljesen vírus-konform is...

Üdv,
Skuló Marci