[Tajfutas] K szám és egyebek (saláta levél)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 2., V, 00:27:44 CEST

Sziasztok,

Szabadidőmben végignézegetem az MTFSZ versenynaptár oldalát, miközben
tudom, hogy max. a hozzám nagyon közeli helyi versenyekre tudok
néhanapján kimenni.

Amikor a Dunántúl Kupa kapcsán megjelent egy előzetes térképdarabocska,
akkor megírtam azon észrevételemet, hogy az OCAD program nem tudja
helyesen kezelni a köves, sziklás és gödrös területeket, mert nem random
módon, hanem szabályos sorokban helyezi el a jeleket. Köszönet a
helyesbítőknek és rajzolóknak, mert a kiadott térképen már korrigálták a
jeleket.

Itt tekinthető meg a szép, formás térkép:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/23498/tipus/render

A térképen szerepel még egy szokatlan, de nagyon szabályos kifejezés.
Ábel (aki karbantartja az országosan térkép adatbázist) tudná
megmondani, hogy volt-e már olyan kiadott térkép amin szerepeltették a
térkép bal alsó részén olvasható mondatot vagy annak részletét?

K számmal kapcsolatban lenne egy észrevételem. A szabályzat ezt írja elő:

A K-számot a térképen az alábbi formában kell feltüntetni:

K-816/a-2007 „2007”- a kiadás éve

Azt, hogy a K számot igénylők miért nem ezt a formát használják, annak
talán az az oka, hogy az MTFSZ adminban lévő felület így generálja le az
igényelt számokat:

K-1861/0-2019 	Pécs-Budaiváros "Ledina" 	1:4000
K-1861/A-2019 	Pécs-Budaiváros "Zsolnay-mauzóleum" 	1:4000

Apróság ez a kicsi vagy nagy a, A vagy b,B és az évszám lemaradása, de
nyilvántartás szempontjából lényeges.

Dugja össze a fejét a Térkép és IT Bizottság és próbálják meg közös
nevezőre hozni a szabályzatot és a programot. A kiadók pedig
törekedjenek a szabályzatban lévő forma betartására.

Sajnos továbbra sem lehet a szabályzat alapján a naprakész K szám
adatbázist és a hozzájuk tartozó térképeket megtekinteni. (Kivéve
mindenki a magáét)

Alkalmassá lehet-e tenni az MTFSZ K szám igénylő felületét arra, hogy a
Serdülő által napokban említett térképes alapú térképnyilvántartás
létrehozásának lehetőségére? Visszamenőlegesen is feldolgozva  a
felületre a régi térképeket és adataikat, hogy ne kelljen külföldi
szoftvermegoldást igénybe venni (pl. Omaps-on több ország tartja a
térképeit, példa: https://www.omaps.net/au, https://www.omaps.net/no,

https://www.omaps.net/se ).

Már egy hete a Pontmegnevezések 2018 évi változásáról és az OCAD9
hozzáigazításáról próbálok egy anyagok összeállítani, de jó munkához idő
kell, meg figyelem, hogy hajnali egy felé az addig elvégzett munkát le
is mentsem a gépemre. (már kétszer lenulláztam magamat :((

Üdv. mindenkinek,

Janó,

Ui: csak hogy tudjátok, most márSkype-n is lehet több tízfős
értekezleteket összehozni
<https://www.skype.com/hu/free-conference-call/> Webináriumot, edzői
eligazítást, hétvégi versenypálya elemzést stb.