[Tajfutas] MO'20 helyett MO'20

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Ápr. 27., H, 12:47:28 CEST

Sziasztok!

Ezen a versenyen én is indultam, nekem is megvan még a térképem. Most csak
azért teszem közzé, mert nekem az útvonalam is rajta van, jó szemmel lehet
követni. Akkor nekem nem tűnt olvashatatlannak a térkép.
Miksinek meg azt üzenem, hogy nem egy 0-val többet írtak, hanem az m elől
maradt le a d!
És még egy érdekesség, megvan a női pálya is, azt is közzéteszem.

Üdv
Oldgombi

György Bozán <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 27., H,
9:50):