[Tajfutas] [MTBO] RE: Felsőtárkány nevezési határidő

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 22., V, 21:22:07 CEST

Azt hiszem, én mégse megyek, ha nem lesz meg a szükséges létszám f70-ben.
Nem lehet várni a nevezések lezárásával még egy-két napot, hogy
megpróbáljuk Kardos Ferit rábeszélni a nevezésre? (Azért küldöm a tájfutó
listának is, hátha ott Feri olvassa,)

üdv:
Kéri Gerzson

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept. 21.,