[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2019. Sze. 18., Sze, 18:09:56 CEST

Sziasztok!

Már említettem, hogy régóta dolgozom - elsősorban - a Somogy megyei tájfutás sajtódokumentumainak feldolgozásán.

Az anyag csaknem teljesen elkészült. Alapja a Hungaricana Közgyűjteményi portál (https://hungaricana.hu/hu/), kiegészítve más sajtótermékekből kiollózott és digitalizált nem feltétlenül somogyi cikkekkel. (Delta, Dunántúli Napló, Éva Magazin, Izzó Újság, Kapos Extra, Nép/Nemzeti Sport, Nógrád, Nők Lapja, Reform, Sportvezető)
Néhány évfolyam e közgyűjteményben sajnos hiányos, amit nagyon furcsának találok. Ugyanis létezett a "köteles példány" fogalma, még sincs meg valamennyi hónap.

Jelenleg 1968-91-ig töltöttem fel a cikkeket, amelyek éves összesítésben vannak, időrendben. Az eligazodást segíti a megjelenési dátum utólagos feltüntetése, továbbá a nem kifejezetten tájfutással foglalkozó írások számunkra lényeges részeinek kiemelése. Minden további évfolyamban ezeket kell még elvégeznem. Ha elkészülök egy nagyobb adaggal, azokat is fel fogom tölteni. A fájlok pdf formátumúak.

https://drive.google.com/drive/folders/1DzlFrK4TcNuCJCcH31IkNeOlMPF05T5E?usp=sharing

Ha találtok benne a dátum alapján helytelen sorrendet, írjatok magánban, kijavítom és kicserélem!

Üdv:
Kutnyánszky Ernő

---