[Tajfutas] Fw: ... és Lovasakadémia

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2019. Sze. 17., K, 16:36:20 CEST

Sziasztok!
Szia Janó!

Ötleted 2017-ben megvalósult:
https://youtu.be/Se1lFqsegYE

Üdv:
Kutnyánszky Ernő

From: Kelemen János
Sent: Monday, September 16, 2019 11:56 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: [Tajfutas] ORVB alaptérképe és Lovasakadémia

2009-ben egy fúra -de az idő rövidsége miatt szerencsére egy meg nem valósult- felkérést kaptam. Fiatal díjugratóknak rendezett nemzeti verseny szünetében kellett volna a Lovasakadémián (jól olvasod, nem foci...) (ORVB helyszínének túloldalán) terem eseményt lebonyolítanom.

A helyszín pazar, a terep hatalmas, homokos altalajú, tereptárgyak széles skálája állt volna rendelkezésemre. A pályaépítők és technikai eszközök minden mennyiségben biztosítottak voltak. Tán a mellékelt képekkel illusztrálni tudom és inspirációt nyújthatok a kaposváriaknak, hogy ami nekem akkor nem adatott meg, ők azt valamikor beteljesítsék.