[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 16., H, 21:48:03 CEST

Sziasztok!

Ezek szerint egyedül nekem van olyan rossz szemem, hogy annak tulajdonítom
a keveréseimet. Nagyon szomorú vagyok, hogy senki nem csatlakozik ahhoz a
kérésemhez, hogy ROB-kre és más fontosabb sprint versenyekre 1:3000
méretarányú térképet kellene adni az idősebbeknek.

Üdv:
Gerzson

Cserteg István <cserteg.istvan at chello.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
16., H, 20:11):