[Tajfutas] Rövidtávú OB a Routeadget-ben

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 14., Szo, 22:35:44 CEST

Sziasztok,

Nosztalgiázás.

Így nézett ki (már ahogy a mellékletben látható) a kaposvári
Berzsenyi-park 2008-ban, amikor 1:1500 méretarányban elkészítettem a
Lóczy Lajos
<https://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3czy_Lajos_(geol%C3%B3gus,_1849%E2%80%931920)>
nevét viselő országos középiskolai földrajzi tanulmányi versenyre.

Nagyon védett park volt. A javítási napjaimon folyamatosan a park
közepén állt egy Zsiguli, benne egy biztonsági őrrel.  Ettől még volt a
parkban "betongyökerestül" kiemelt és odébb hajított szemetes edény stb.

(Gondolom, mára már bekamerázták.)