[Tajfutas] Az Év Meccse!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 10., K, 23:51:04 CEST

Zoli, te nyilatkoztad az alábbiakat (nem szó szerint)

Könyörtelenül kihasználták a hibáinkat. Gyorsabbak voltak, átfutottak
rajtunk. Építkezünk tovább, innen csak felfelé visz az út. (szerk:
vigyázz, a magyar utak minősége, lejtésviszonyai kiszámíthatatlanok.)

Tanultunk belőle, építkezünk tovább. Keressük a jó játékosokat.
https://www.mediaklikk.hu/video/labdarugo-kozvetites-u21-es-ferfi-labdarugo-felkeszulesi-merkozes-magyarorszag-norvegia/

Sallai Roland: másfél éve nem töltöttem 90 percet a pályán egy
mérkőzésen. A 70. percre elfáradtam. (szerk: tessék 100 perces intenzív
edzéseket tartani)

Nyugi fiuk, nálunk is erősebek a norvégok. HUN-NOR 0-3 U21