[Tajfutas] Kaszáspók a Hegedűsökkel 3SZ/29

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 10., K, 06:18:38 CEST

Sziasztok!

Nekem semmi gondot nem okoz ez a jelenség, valószínűleg senki másnak sem.
Nem is akarok a kákán csomót keresni, csak a rettentő kíváncsi természetem
miatt kérdezem: Mi lehet az oka, és csak az én gépemen jelenik meg, vagy
másoknál is a "HŰVÖSVÖLGYI VASÁRNAP JÚLIUS 29" szöveg a verseny
értesítőjének a fejlécében? Remélem Krasznai Orsitól sem kapok szidást,
hogy megint negatív hangvételben szólok hozzá valamihez a tájfutással
kapcsolatban.

Üdv:
Gerzson

Hegedűs Béla <hbfort at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 9., H,