[Tajfutas] Vizsla osszetett

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2019. Sze. 6., P, 18:15:17 CEST

Kedves Sporttársak!

Az utolsó előtti fordulót - amely a kezdetek óta az 50. volt -
rendeztük az idei Vizsla Kupa sorozatban.
Mellékeltem az eddigi összetett pontok állását, az
MTFSz honlapra is feltettem.

Versenysorozatunk 7 éves történetében először egy
12 éves srác - Bonifert Gergő - vezeti az abszolút rangsort,
a korábbi többszörös legjobb Komoróczky András
matematikailag még beérheti az utolsó fordulóban.

Gergő mögött ifiben a helyezésekért még folyhat küzdelem,
ahogyan a többi korcsoportban is, de a szenior férfiaknál a
dobogós helyek már eldőlni látszanak.

A Vizsla Kupát eredetileg olyan versenysorozatnak szántam,
ahol a kezdetben négy, ma már hét pálya fokozatosan
nehezedő feladatokkal egymásra épülve segítse elő a gyerekek és
akár idősebb kezdő és haladó tájfutók fejlődését.
A legkönnyebb 1,5-2 km-es végig utakon vezető  -
Sárga vagy Rövid Könnyű pályától az útvonalválasztást és
erdei tájékozódást igényló Barna/Leghosszabb technikás -
pályáig tart a kínálat. Mindegyik egy kicsit nehezebb, hosszabb.
Azzal, hogy egy versenyen több pálya is teljesíthető,
mindjárt lehet próbálkozni a lefutott könnyebb után a következő nehézségűn.
A legkönnyebb pályán még az is elindulhat, aki
eddig még sosem próbálta, segítünk a kezdésben.

Mivel kisversenyeken eredményhirdetés nem tartunk,
éves összetett pontszámítást vezettem be
(amelyet tavaly többek segítségével tovább fejlesztettünk), és
az év végén díjazzuk a helyezetteket.
Kíváncsi vagyok, megérjük-e a következő 50-et,
hiszen mindegyik versenyünk a Budai hegyekben van,
tudunk-e még újat nyújtani.

Köszönjük a részvételt az eddigi több száz kezdő és
haladó tájfutónak, várunk Benneteket továbbra is,
legközelebb október 5-én a KFKI-nál.

Üdvözlettel,

Hegedűs Zoltán
Vizsla Egészség, Sport és