[Tajfutas] a csehek és mi

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2019. Sze. 5., Cs, 21:15:07 CEST

Szia Skulo!

Hát ha az állam visszaélni akar az állami támogatással, és nem előre átlátható módon normatívan nyújtja, akkor valóban veszélyes lehet, de ha standard módon az a célja a mindenkori államnak, hogy minél többen sportoljanak rendszeresen, akkor nyilván nem lenne az állami támogatás feltétlenül veszélyes...

üdv. Viktor