[Tajfutas] Kjell Staxrud

Kovács Gábor borea at is.hu
2019. Sze. 2., H, 19:06:51 CEST

Sziasztok!

Igen, sajnos valóban meghalt. Ő találta ki a “szimbolt”.
Magyarországon először épp 40 éve, az 1979-es Hungárián találkoztam a képes pontmegnevezéssel. Mivel “jelkulcsunk” nem volt hozzá, így tapasztalati úton tanultuk meg. A verseny előtti este próbálgattuk kitalálni, melyik jel mit jelenthet (akkoriban előre megkaptuk mind az öt nap pontmegnevezését). Volt ami egyértelműnek tűnt, de pl. a metsződés szimboljának a megfejtésére csak akkor jöttünk rá, amikor a terepen is találtunk egy ilyen pontot.

Az előre dátumozásról:valami zavar van az IOF honlap dátumozásában.
Minden cikket a hónap annyiadik napjára dátumozza (de csak ha belenyitsz a cikkbe) ahányadik hónap.
Az összes szeptemberi cikk szeptember 9-i dátumú.
Az összes augusztusi cikk augusztus 8-i.
Az összes májusi cikk május 5-i., stb.

Üdv
Kovács G.