[Tajfutas] 50 éve tájfutók - lista

főtitkár BTFSZ fotitkar at btfsz.hu
2019. Okt. 24., Cs, 14:03:42 CEST

Kedves Sporttársak!

Kezd kialakulni a Szenior találkozó programja. Az alábbi link kitöltésével tudjátok jelezni a részvételi szándékotokat:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSekeSyZHNFdTxwrxdjhRr-n9r4xrByq03RQJ5mnNwG_V2yLHQ/viewform?usp=sf_link <https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSekeSyZHNFdTxwrxdjhRr-n9r4xrByq03RQJ5mnNwG_V2yLHQ/viewform?usp=sf_link>

Az eddig összegyűjtött 50 éve tájfutók listáját itt találjátok. <http://www.btfsz.hu/50-ev-versenyzok/>
Ha valaki még hiányzik, szóljatok, és frissítem a listát.

Üdvözlettel,
Egei Petra
főtitkár, BTFSZ