[Tajfutas] Katonai Világjátékok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 23., Sze, 17:13:47 CEST

Máté!

Ez fantasztikus! Így le fogok gatyásodni. :))

Váltóverseny eredménye
<https://results.wuhan2019mwg.cn/index.htm#/sport/event?sportcode=ori&eventcode=orimrelay-------------&date=all&isgomedallist=true>.

Csapatverseny eredménye
<https://results.wuhan2019mwg.cn/index.htm#/sport/event?sportcode=ori&eventcode=orimteam--------------&date=all&isgomedallist=true>.

Egy oldal ahol térképek is vannak
<https://www.facebook.com/olkerschi/posts/2300396826940848>.

+ Kemény szavak. - Nehéz döntés <http://gustavbergman.se/?p=1851>.

Kerüljétek a diszkópartikat. Keleten könnyen szakadnak a mennyezetek.

Janó

Addig jó amíg versengtek egymással és nem csatáztok. World Peace