[Tajfutas] Katonai Világjátékok

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Okt. 20., V, 19:19:41 CEST

6 évvel később pont igy volt, csak ott a rendező, egyúttal győztes csapat
teherautóval tette meg a táv egy részét.

Kinában "csak" kiszalagozták a pályát, de erről nem mindenkit értesítettek.
Nálunk is megegyezik néha a 10D más pályával.

Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt.
20., V, 18:55):