[Tajfutas] irány Kína :))

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 19., Szo, 00:28:20 CEST

Máté tizedes Na ne, mááá..  AIR FORCE , nem egy ilyen hétköznapi
szárazföldi rüszmeteg, gyalogos gépkocsizó tüzér., mint én.

https://results.wuhan2019mwg.cn/index.htm#/participant/athlete/msg?athletecode=ORIMS3213793

Egy kis házi feladat, az első rajt előtt  röpdogát vagy ZH-t ír belőle.
http://csaposuli.hu/wp-content/uploads/2018/11/10_a-rendeszet-alapfogalmai-rendeszeti-szervek.pdf

Kifejezetten készüljön egy menetgyakorlattal
<https://www.youtube.com/watch?v=5X8meAnTgq4> és menetdallal
<https://www.youtube.com/watch?v=ZJNQZ_fot0A>..

Rendeltem egy középkategóriás gépet az útjához.
https://www.youtube.com/watch?v=gINUUmR_NuQ