[Tajfutas] Fwd: Re: 50 éves jubileum

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 15., K, 14:37:56 CEST

Sziasztok,

Orsi levele alapján ugyanazon 1993 évi VB pólóján szereplő embléma
mellékelve + egy sorszámozott egyedi WMOC2011 póló. (Többi póló fotó
-zömében Mecsek Kupák- egyenesen megy Orsinak nagyobb felbontásban)

Erről annyit kell tudni, hogy a WMOC2011 szervezésének kezdetén (tán
2008 vége) Kóger Gyula elindított egy támogatási programot, hogy legyen
a rendezvénynek induló tőkéje. (Végül lett jó nagy nyeresége és az MTFSZ
is kapott 10 millát.)

Egy vacsora közben lehetett licitálni a sorszámozott pólókra. Én voltam
az a bátor merész, a kissé hosszas csendet követően, hogy elsőre
"megtörtem a jeget" és ajánlottam egy összeget (tán 5000,- Ft, vagy ez
volt a kezdeti összeg), majd ezt követően picit beindult az üzlet.

Kiss Bandi nem hagyta magát. Én 30.000,- Ft-t még megadtam (4. sorszám),
majd kiszálltam (kis feleségemnek ne mondjátok el, mert szerintem azóta
sem tudja ezt a félrelépésemet).

Kiss Bandi, mint bankár vitte el az első sorszámot (összegre már nem
emlékszem), Moro Tibi lett a második vagy harmadik. Tán Kóger Gyulus
emlékszik a pontos adatokra és a további támogatókra.

....  és egy kis kalandozás más megyék híranyagaiban.

Oláh Katalin világbajnok

https://library.hungaricana.hu/hu/view/Delmagyarorszag_1991_08/?pg=257&layout=s

Oláh Katalin újra világbajnok

https://library.hungaricana.hu/hu/view/Delmagyarorszag_1995_08/?pg=222&layout=s

WOC2009

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=212&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=229&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=243&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=259&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=283&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=291&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=299&layout=s

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_2009_08/?pg=315&layout=s

2019.10.14. 21:27 keltezéssel, Balázsné Krasznai Orsolya írta:
> Kedves Tájfutók!
>
> Kíváncsian várom a fényképáradatot😉!
> Köszönettel:
> Krasznai Orsi