[Tajfutas] ONEB

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2019. Okt. 14., H, 15:10:22 CEST

Sziasztok!

Nagyobb a csönd egy OB után megszokottnál, úgyhogy egy kis kavics a
Ľadovo víztározóba. (Még mielőtt befagyna...  :-)

A mellékelt táblázatban a szabályzat szerinti győztes időket és a
szombatiakat írtam egymás mellé, az utána lévő két szám a győztes időn
belül végzettek száma, és aránya az összes befutottakhoz képest. (Idő
híján csak a férfiakat írtam ki.)
Sajnos a tendencia már tavaly is megfigyelhető volt (a szenior férfi
kategóriákban biztosan, a többit nem tudom).

Annak, aki nem lapoz rá, elrettentésül egy kis összegzés:
F14-F65 között MINDEN kategóriában alulmérték a pályát, a győztes idők
durván 80-90% körül szórnak. Nagy átlagban a befutott versenyzők 25%-a a
győztes időn belül ért célba, de
- F35-ben (73% volt a győztes ideje) _az egész mezőny_ 70 percen belül
végzett!!
- további 3 kategóriában (F18, F60, F65) a mezőny több, mint 1/3-a -
F60-ban csaknem a fele - (33-47-37%) futott győztes időn belül.

A sommás véleményem: szép, de túl egyszerű terep, a terephez képest is
"egyszerű", (közérthetőbben: ob-hez méltatlan) pályakitűzés.

üdv  D