[Tajfutas] ONEB és PCSB versenyértesítő

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Okt. 7., H, 21:28:54 CEST

Szlovénia: ingyen letölthető a pontfelhő. Egy webes felületen kell
kijelölni a területet, 1x1 km-es hálózaton. Minden nekünk szükséges
alapanyag legenerálható belőle.  Lidar GIS viewer
<http://gis.arso.gov.si/evode/profile.aspx?id=atlas_voda_Lidar@Arso&culture=en-US>
Ausztria: tartományonként vannak geoshop-ok, meg lehet vásárolni, akár csak
a szintvonalakat, akár a feldolgozott DTM és DSM fájlokat, amikből minden
alapanyag legenerálható.
az ár kb 50 euro/km2
Itt találod ezeket: geoland.at <http://www.geoland.at/>
Pl alsó-ausztriában ingyen letölthető a georeferált ortofotó, kataszteri
térkép, és egy gyengébb minőségű árnyalatos domborzati kép. NÖ Atlas
<https://atlas.noe.gv.at/webgisatlas/(S(tzm12aq4jc3imcvin4dh2krg))/init.aspx?karte=atlas_bh>
De pl burgenlandban nem lehet georeferálva letölteni. Öffentliche
Kartendienste - GeoDaten Burgenland
<https://geodaten.bgld.gv.at/de/kartendienste-fachdaten/oeffentliche-kartendienste.html>

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. okt.
7., H, 13:09):