[Tajfutas] ONEB és PCSB versenyértesítő

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2019. Okt. 7., H, 09:55:02 CEST

Szia Orsi!

Te miért nem magánban küldted ezt a levelet? Szerintem az inkább volt
privát jellegű, mint az enyém... 😉
Szerintem abszolút nem mindegy - sőt: egyenesen jelentős -, hogy hogy telik
a rajt előtti utolsó perc. Nyugodtan kérdezzétek meg erről a levlistára nem
egyszer kritikát megfogalmazó (válogatott) versenyzőket, hogy zavaró-e, ha
a verseny előtti pillanatokban a versenyre tudnak-e koncentrálni (igaz, ők
általában a beszélgető rajtszemélyzetre panaszkodtak), vagy azon kell
izgulniuk, hogy akkor van-e térkép az utolsó boxban, vagy csak a rajtvonal
után több tíz méterekre található meg majd ugyanez, és koncentrálni kell a
versenyidőből, hogy jó térképet vegyen el... Hovatovább a rendező
igényességét is reprezentálja mindez.
Szóval minden vádat visszautasítok!

További szép napot kívánok mindenkinek, az ellentmondás feloldására a
választ pedig továbbra is várom!

Pinyő

Sent from my Android device.
--