[Tajfutas] tájfutó játék a Facebookon

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Nov. 24., V, 17:55:59 CET

Sziasztok,

Tetszik a játék. Szerencsére a beküldési határidő dec. 2., így van időm
utána nézni a válaszoknak. (pl. az utolsó kérdésre hol lehetne
információhoz jutni?)

Viszont az alábbi linken elérhető kérdőív kitöltésére *csak holnap délig
van lehetőség*:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfPPsDx8YMzZM4wac2-sJPH20lFFbhIo-w43bivlDfUsDBcJw/viewform

Amúgy engem ezek a kérdések nem is izgatnak fel. Egy-két fok ide vagy
oda, nem mindegy? Max rövid átmenetben mellé megyek a pontnak pár métert.
Kellemes felmelegedést,
Janó