[Tajfutas] MapRun Help

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Nov. 22., P, 18:08:32 CET

Péter, ha megtetszik, a szenior találkozó után ott a környéken is lesz, egy
- sétálós - pálya, ajánlom figyelmedbe!
A négyjegyű kód a nem publikus pályák esetén szokott megjelenni.
Vagy a résztvevők köre, vagy a használat időpontja miatt van korlát. Pl
teszt üzem.
Olvasd el a BTFSZ honlapon lévő http://www.btfsz.hu/ Mobiltelefonos
tájfutás (hosszabb szó ki sem férne!) leírásokat (MOBO, MapRun), hátha ad
válasz olyan kérdésre is, ami eddig fel sem merült.
MM

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 22., P,
16:04):