[Tajfutas] haláleset

Jelinek István jelinek.istvan at upcmail.hu
2019. Nov. 22., P, 12:43:40 CET

Kedves Sanyi!

Kérem fogadd régi baráti együttérzésemet és részvétemet!

Édesapáddal valóban régi és közeli barátságban voltunk,hiszen szeretett
sportunkba részben Ő vezetett be. Te akkor még kis srác voltál amikor én
egyetemi tanulmányaim okán az addigi sífutói versenyzésemet átváltani
kényszerültem a tájékozódási futásra. Ezt a váltást egyáltalán nem bántam
meg és ebben Édesapádnak is komoly szerepe volt! Mindkét sportágamat az
Újpesti Dózsában kezdtem. Tájfutóként,emlékem szerint talán 1962-ben,
Sanyival egy akkor létező páros versenyben indultam először. Ő foglalkozott
a térképpel én pedig "széttépve a  hegyet"(akkor még.) loholtam a ponthoz
bélyegezni. Mellékelek egy archív képet az Újpesti Dózsa 1963 évi Budapest
II.osztály bajnokcsapatáról(Fábics Ferenc,Balla Sándor,Jelinek István,Fábics
Miklós).

Ezen a héten szerda délután hívtam telefonon Édesapádat,de nem vette fel.
Most már tudom az okát. Nyugodjon békében!

Barátsággal:

Jelinek Pista.